Duurzame Imagoscan 162
De Duurzame Imagoscan is een praktisch stappenplan wat organisaties helpt om zich duurzaam te proflieren.
De scan bestaat uit drie stappen en geeft inzicht in het merk, zorgt voor een heldere focus op (toekomstig) MVO-beleid en maakt communicatie doelgroepgerichter.
Stap 1 bestaat uit een scan waarin de arcehtype van een bedrijf wordt bepaald. (Dit heeft gevolgen voor de bedrijfsvoering. Vb is een bedrijf avonturier, dan moet je niet ISO certifceren.)
Stap 2 bestaat uit een wittevlekkentest. Wat zijn (gemiste) kansen in de bedrijfsvoering mbt duurzaamheid.
In stap 3 kijken we of de communicatie van een organisatie klopt met de identiteit.
De scan bestaat uit drie stappen en geeft inzicht in het merk, zorgt voor een heldere focus op (toekomstig) MVO-beleid en maakt communicatie doelgroepgerichter.
Stap 1 bestaat uit een scan waarin de arcehtype van een bedrijf wordt bepaald. (Dit heeft gevolgen voor de bedrijfsvoering. Vb is een bedrijf avonturier, dan moet je niet ISO certifceren.)
Stap 2 bestaat uit een wittevlekkentest. Wat zijn (gemiste) kansen in de bedrijfsvoering mbt duurzaamheid.
In stap 3 kijken we of de communicatie van een organisatie klopt met de identiteit.